Uw bestellingUw bestelling: 0
Bestelling afronden

Betaling vooraf of binnen 30 dagen na factuur, ter beoordeling door Stimag B.V.
Prijzen zijn ex. BTW.

  • Ruim 37 jaar ervaring
  • Minimaal 2 jaar garantie
  • Eigen technische dienst
  • Erkende keurder

Veelgestelde vragen

Bestellen

Wat gebeurt er met mijn ingevulde gegevens ?
Uw gegevens worden door ons gebruikt om uw bestelling zo vlot mogelijk te laten verlopen. Uw gegevens worden door ons niet verkocht of gebruikt voor andere doeleinden dan de verbetering van onze diensten en onze website. Zie ook onze Privacy Policy.

Ik wil de levering en de factuur op aparte adressen. Is dit mogelijk ?
Ja, u kunt bij uw bestelling zowel een factuuradres als een leveringsadres opgeven. Onze pakketdienst DHL is ingesteld op aflevering bij bedrijven en gaat ervan uit dat er tijdens kantooruren iemand aanwezig is. Houdt u hier alstublieft rekening mee bij het opgeven van een afleveradres; voor opnieuw afleveren na afwezigheid van de ontvanger moeten wij extra kosten in rekening brengen.

Kan ik ook van buiten Nederland bestellen ?
Ja, wij leveren ook buiten Nederland. In de meeste gevallen zullen wij hierbij echter betaling vooraf verlangen.

Ik ben particulier. Kan ik toch bij Stimag bestellen ?
Nee, Stimag levert niet aan particulieren.

Ik heb per ongeluk een bestelling geplaatst. Hoe kan ik deze annuleren ?
Geen nood; neemt u s.v.p. direct contact op met Stimag via (088) 422 44 10. Wij zullen uw bestelling dan annuleren. Veel van onze producten zijn op voorraad en worden vaak nog dezelfde dag verstuurd, wacht u daarom niet te lang.

Bezorgen

Wanneer krijg ik mijn bestelling ?
De meeste van onze producten hebben een levertijd van 3 – 14 dagen. Wij versturen uw bestelling met DHL. Mocht u vragen hebben over de levering, bel ons dan op (088) 422 44 10.

Zijn alle producten voorradig ?
In onze webshop vindt u diverse producten van verschillende fabrikanten. Wij hebben veel van deze producten op voorraad, maar niet allemaal. Mocht u een product snel nodig hebben, neemt u dan contact met ons op. Wij kunnen u vrijwel altijd een (tijdelijke) oplossing bieden.

Bezorgen jullie ook ’s avonds en op zaterdag ?
Wij versturen uw bestelling met DHL, die is ingesteld op aflevering bij bedrijven en ervan uitgaat dat er tijdens kantooruren iemand aanwezig is. Houdt u hier alstublieft rekening mee; voor opnieuw afleveren na afwezigheid van de ontvanger moeten wij extra kosten in rekening brengen. Het is in principe niet mogelijk om uw bestelling, zonder extra kosten, ’s avonds of in het weekend af te leveren. Mocht dit toch nodig zijn, neemt u dan contact met ons op.

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd ?
Wij versturen uw bestelling met DHL, de grootste logistieke dienstverlener ter wereld. U mag ervan uitgaan dat wij samen met DHL de grootst mogelijke zorg besteden aan de verpakking en verzending van uw bestelling.

Kan ik bij de chauffeur betalen ?
Rembourszendingen zijn helaas niet mogelijk.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd ?
Wij versturen uw bestelling met DHL, die is ingesteld op aflevering bij bedrijven en ervan uitgaat dat er tijdens kantooruren iemand aanwezig is. Houdt u hier alstublieft rekening mee; voor opnieuw afleveren na afwezigheid van de ontvanger moeten wij extra kosten in rekening brengen. Het is helaas niet mogelijk om een gewenste aflevertijd op te geven. Indien u niet aanwezig bent wordt de zending de volgende werkdag opnieuw aangeboden; daarna kunt u de zending ophalen op het dichtstbijzijnde depot. U ontvangt hierover bericht.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen ?
Ja, u kunt uw bestelling afhalen op onze locatie in Lisse.
Omdat uw weegschaal door ons gecontroleerd wordt vóór levering, nemen wij contact met u op als de weegschaal klaar staat.

Ons adres is:

Stimag B.V.
Meer en Duin 64a
2163 HC Lisse
(088) 422 44 10

Wij hebben helaas geen PIN-mogelijkheid.

Betalen

Hoeveel berekent Stimag aan verzendkosten ?
Stimag berekent transport- en orderkosten bij uw bestelling. Bij bestellingen onder 25 kg zijn deze kosten € 12,50, bestellingen van meer dan 25 kg moeten per pallet verstuurd worden en kosten € 50,00. U kunt uw bestelling ook altijd ophalen; dit kunt u aangeven bij uw bestelling. U betaalt dan geen transport- en orderkosten.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er ?
naar aanleiding van uw bestelling kunt u vooraf betalen of binnen 30 dagen na faktuurdatum, ter beoordeling door Stimag B.V.

Zijn de prijzen inclusief BTW ?
Nee. Alle prijzen in onze webshop zijn exclusief B.T.W. en order- en verzendkosten.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren ?
U kunt uw bestelling niet zondermeer terugsturen. Als u klachten heeft of wilt reclameren, neemt u dan binnen 8 dagen na levering contact met ons op.
In overleg en met onze verzendinstructies kunt u daarna het geleverde naar ons opsturen.
Indien de weegschaal niet onbeschadigd en in de originele verpakking retour geleverd kan worden, moeten wij retourlevering weigeren en/of kosten berekenen.
Zie ook onze leveringsvoorwaarden.

Wat moet ik doen als een product beschadigd geleverd wordt ?
Controleert u alstublieft of de verpakking intact is. Zo niet, meldt dit dan aan de chauffeur vóórdat u de zending in ontvangst neemt. Helaas kan het voorkomen dat, ook als de verpakking intact is, onze producten met transportschade bij u aankomen. Neemt u in dat geval contact met ons op, dan bieden wij u een passende oplossing.

Wat moet ik doen als ik gebruik wil maken van de garantie ?
Indien een van onze producten een defect vertoont, neemt u dan contact op met onze Technische Dienst
op (088) 422 44 30 of via td@stimag.nl. Onze technische dienst helpt u dan verder.

Contact

Mijn vraag staat er niet bij, hoe kan ik contact opnemen ?
Als u vragen heeft, kunt u ons bellen op (088) 422 44 10 op maandag t/m donderdag tussen 8:00 uur en 16:30 uur, en op vrijdag tussen 8:00 uur en 14:30 uur. Ook kunt u altijd een boodschap inspreken op ons antwoordapparaat; wij bellen u dan zo spoedig mogelijk terug. Verder kunt u een email sturen naar info@stimag.nl. Natuurlijk kunt u ook ons contactformulier invullen.