Veelgestelde vragen

Bestellen

Ja, wij leveren ook buiten Nederland. In de meeste gevallen zullen wij hierbij echter betaling vooraf verlangen.

Je gegevens worden door ons gebruikt om uw bestelling zo vlot mogelijk te laten verlopen. Je gegevens worden door ons niet verkocht of gebruikt voor andere doeleinden dan de verbetering van onze diensten en onze website. Zie ook onze Privacy Policy.

Nee, Stimag levert niet aan particulieren.

Ja, je kunt bij je bestelling zowel een factuuradres als een leveringsadres opgeven. Onze pakketdienst DHL is ingesteld op aflevering bij bedrijven en gaat ervan uit dat er tijdens kantooruren iemand aanwezig is. Houdt hier rekening mee bij het opgeven van een afleveradres; voor opnieuw afleveren na afwezigheid van de ontvanger moeten wij extra kosten in rekening brengen.

Geen nood; neemt s.v.p. direct contact op met Stimag via (088) 422 44 10. Wij zullen je bestelling dan annuleren. Veel van onze producten zijn op voorraad en worden vaak nog dezelfde dag verstuurd, wacht u daarom niet te lang.

Bezorgen

In onze webshop vindt je diverse producten van verschillende fabrikanten. Wij hebben veel van deze producten op voorraad, maar niet allemaal. Mocht je een product snel nodig hebben, neem dan contact met ons op. Wij kunnen je vrijwel altijd een (tijdelijke) oplossing bieden.

Rembourszendingen zijn helaas niet mogelijk.

De meeste van onze producten hebben een levertijd van 3 – 14 dagen. Wij versturen je bestelling met DHL, je ontvangt hierbij een track-en-trace nummer waarmee je je zending kont volgen.

Ja, je kunt je bestelling afhalen op onze locatie in Lisse. Omdat je weegschaal door ons gecontroleerd wordt vóór levering, nemen wij contact met je op als de weegschaal klaar staat.

Stimag B.V.
Meer en Duin 64a
2163 HC Lisse
(088) 422 44 10

Wij hebben helaas geen PIN-mogelijkheid.

Wij versturen je bestelling met DHL en gaan er vanuit dat er tijdens kantooruren iemand aanwezig is. Voor opnieuw afleveren na afwezigheid moeten wij extra kosten in rekening brengen. Indien je niet aanwezig bent wordt de zending de volgende werkdag opnieuw aangeboden; daarna kun je de zending ophalen op het dichtstbijzijnde depot. Je ontvangt hierover bericht.

Wij versturen je bestelling met DHL. Je mag ervan uitgaan dat wij samen met DHL de grootst mogelijke zorg besteden aan de verpakking en verzending van uw bestelling.

Wij versturen je bestelling met DHL, die is ingesteld op aflevering bij bedrijven en gaat ervan uit dat er tijdens kantooruren iemand aanwezig is. Houdt hier alstublieft rekening mee; voor opnieuw afleveren na afwezigheid van de ontvanger moeten wij extra kosten in rekening brengen.

Betalen

Nee. Alle prijzen in onze webshop zijn exclusief B.T.W. en order- en verzendkosten.

Stimag berekent transport- en orderkosten bij uw bestelling. Je kunt je bestelling ook altijd ophalen; dit kun je aangeven bij je bestelling. Je betaalt dan geen transport- en orderkosten.

Naar aanleiding van je bestelling kun je vooraf betalen of binnen 30 dagen na factuurdatum, ter beoordeling door Stimag B.V.

Retourneren

Je kunt je bestelling niet zondermeer terugsturen. Als je klachten hebt of wilt reclameren, neem dan binnen 8 dagen na levering contact met ons op. In overleg en met onze verzendinstructies kun je daarna het geleverde naar ons opsturen.

Indien de weegschaal niet onbeschadigd en in de originele verpakking retour geleverd kan worden, moeten wij retourlevering weigeren en/of kosten berekenen.

Zie ook onze leveringsvoorwaarden.

Indien een van onze producten een defect vertoont, neem dan contact op met onze Technische Dienst op (088) 422 44 10 of via td@stimag.nl. Onze technische dienst helpt je dan verder.

Controleer alstublieft of de verpakking intact is. Zo niet, meldt dit dan aan de chauffeur vóórdat je de zending in ontvangst neemt. Helaas kan het voorkomen dat, ook als de verpakking intact is, onze producten met transportschade bij je aankomen. Neem in dat geval contact met ons op, dan bieden wij je een passende oplossing.

Contact

Ik kan het antwoord op mijn vraag niet vinden, hoe kan ik contact opnemen?

Als je vragen hebt, kun je ons bellen op (088) 422 44 10 op maandag t/m donderdag tussen 8:00 uur en 16:30 uur, en op vrijdag tussen 8:00 uur en 14:30 uur. Ook kun je altijd een boodschap inspreken op ons antwoordapparaat; wij bellen je dan zo spoedig mogelijk terug. Verder kun je in contact komen door middel van het onderstaande contactformulier.