Uw bestelling Uw bestelling:  0
Bestelling afronden

Betaling vooraf of binnen 30 dagen na factuur, ter beoordeling door Stimag B.V.
Prijzen zijn ex. BTW.

  • Ruim 42 jaar ervaring
  • Minimaal 2 jaar garantie
  • Eigen technische dienst
  • Erkende keurder

Stimag krijgt versterking

stimag

Stimag heeft er weer een nieuwe collega bij!
Zij stelt zich hieronder aan u voor:

“Ik ben Stephanie Baars, woonachtig in het prachtige Lisse en ik ben 27 jaartjes jong.
Sinds oktober ben ik werkzaam bij Stimag als Office Manager.
Dit houdt in dat ik verantwoordelijk ben voor allerlei zaken die binnen ons bedrijf nodig zijn op het gebied van facilitair management.
Het is een deel organisatorisch maar ook een stukje administratief.
Het gaat dan onder andere over beleidstukken, human resource zaken, financiële zaken en contract/ pandbeheer.
Maar het gaat ook over de gezellige uitjes die ik voor onze collega’s organiseer!
Kortom, in mijn functie ondersteun ik de directie om flexibel diverse zaken op te pakken.

Na het behalen van mijn MBO-studie Junior Accountmanagement heb ik de HBO-studie Facility Management afgerond.
Organisatie en het tot in de puntjes regelen van diverse zaken is mijn kracht geworden.
Wat mij dan ook het meest aanspreekt binnen mijn huidige functie is de diversiteit aan taken en verantwoordelijkheden.
Ook ervaar ik het reilen en zeilen binnen de organisatie, én de mogelijkheden die we hebben om onszelf te blijven ontwikkelen en groeien, als positief.
Bouwen aan structuur, samenwerking en vooral aan een fijne werkplek.

Voor mijn huidige functie als Office Manager ben ik werkzaam geweest in verschillende branches zoals de zorg, accounting en de tuinbouw.
Werken binnen een technisch gerichte organisatie is dan ook weer een stap in een nieuwe branche en markt, maar dit is zeker de juiste sprong in het diepe geweest.”

We zijn blij dat Stephanie ons team is komen versterken en wensen haar veel succes!